Beställnings- Och Leveranspolicy

Beställning och leverans

Varje dag letar vi efter bra och unika produkter till dig och din partner.

Våra leveranstider

De flesta försändelser i Europa levereras inom 7-9 arbetsdagar. Handläggningstiden för en beställning är 1-3 dagar. Om leveransen tar längre tid än planerat kontaktar vi dig efter deadline. I Sverige kan leveranstiden vara några dagar längre.

SPÅRA DIN BESTÄLLNING

Om du har lagt en beställning hos oss kan du enkelt spåra ditt paket efter några dagar.

>>Klickahär för att spåra din order<<

HAR DU NÅGRA FRÅGOR OM DIN BESTÄLLNING?

Du är förmodligen inte den första som ställer dig den här frågan. Så kolla först FAQ-sidan för att se om din fråga nämns där.

LEVERANS

Vi kan inte återbetala eller ersätta paket som har bekräftats som levererade. Se till att din leveransadress är korrekt och säker: Vi kan inte göra en återbetalning för beställningar som inte mottagits på grund av en felaktig eller ofullständig leveransadress. Försändelser som markerats som obeställbara på grund av en felaktig leveransadress kan återsändas om och när de tas emot tillbaka och kommer att medföra en avgift för ny leverans.

Om du upptäcker att din orderinformation är felaktig, vänligen kontakta oss på info@decarba.se med ditt ordernummer och korrekt information innan ordern skickas ut, och så snart som möjligt. Vi kommer att göra vårt bästa för att leverera din beställning till din dörr, i sällsynta fall kan du behöva hämta den från ditt lokala postkontor. Observera att vi inte kan utfärda en återbetalning om du vägrar att hämta ett paket från ditt lokala postkontor. Vi kan inte återbetala eller ersätta paket som vägrats av mottagaren. Paket kommer inte att returneras till vårt lager eftersom vi skickar från utlandet.

Om du inte längre behöver de köpta varorna kan du skicka ett e-postmeddelande till vår kundtjänst på info@decarba.se för att skicka en returbegäran.