Vanliga frågor och svar
Beställning och leverans :
När kommer jag att få min beställning?
Den genomsnittliga leveranstiden är 7 till 15 dagar.
Denna unika affärsmodell gör det möjligt för oss att göra betydande besparingar på lagrings- och transportkostnader, vilket gör att vi kan erbjuda produkter till ett lägre pris än våra konkurrenter och själva stå för fraktkostnaderna.
Leveransdatumet har passerat. Vad är status för min beställning?
Svar: I 99% av fallen levereras beställningarna i tid.
Leveranstider. Tyvärr kan beställningar ibland bli försenade under leveransprocessen.
Leveransprocessen. Du kan kontrollera statusen för din beställning genom att klicka på följande länk:
>> Klicka här för att spåra din försändelse <<
Har du inte fått något 3 dagar efter det schemalagda leveransdatumet? Vänligen kontakta oss.
Min order saknar vissa produkter, hur kan det komma sig?
Eftersom vi arbetar med olika leverantörer är det möjligt att produkter skickas separat från varandra.
skickas separat från varandra. Om det saknas artiklar i din beställning kan du vanligtvis få dem inom 2 till 3 dagar efter att du har fått resten av produkterna. Vi ber om ursäkt för eventuella olägenheter.
Vilka är fraktkostnaderna?
Vi ansvarar för fraktkostnaderna.
Utbyten och återkoppling
Jag är inte nöjd med min beställning, kan jag returnera den?
Ja, du kan returnera alla beställningar, om de är oskadade och oanvända, inom 14 dagar utan att ange någon anledning.
När kommer jag att få min beställning?
Den genomsnittliga leveranstiden är 7 till 15 dagar.
Denna unika affärsmodell gör det möjligt för oss att göra betydande besparingar på lagrings- och transportkostnader, vilket gör att vi kan erbjuda produkter till ett lägre pris än våra konkurrenter och själva stå för fraktkostnaderna.
Leveransdatumet har passerat. Vad är status för min beställning?
Svar: I 99% av fallen levereras beställningarna i tid.
Leveranstider. Tyvärr kan beställningar ibland bli försenade under leveransprocessen.
Leveransprocessen. Du kan kontrollera statusen för din beställning genom att klicka på följande länk:
>> Klicka här för att spåra din försändelse <<
Har du inte fått något 3 dagar efter det schemalagda leveransdatumet? Vänligen kontakta oss.
Min order saknar vissa produkter, hur kan det komma sig?
Eftersom vi arbetar med olika leverantörer är det möjligt att produkter skickas separat från varandra.
skickas separat från varandra. Om det saknas artiklar i din beställning kan du vanligtvis få dem inom 2 till 3 dagar efter att du har fått resten av produkterna. Vi ber om ursäkt för eventuella olägenheter.
Vilka är fraktkostnaderna?
Vi ansvarar för fraktkostnaderna.
Utbyten och återkoppling
Jag är inte nöjd med min beställning, kan jag returnera den?
Ja, du kan returnera alla beställningar, om de är oskadade och oanvända, inom 14 dagar utan att ange någon anledning.