VANLIGA FRÅGOR OCH SVAR

HUR VET JAG OM MIN BESTÄLLNING HAR GÅTT IGENOM?

När en beställning har gjorts skickar vi omedelbart en orderbekräftelse till din e-postadress. Om något fel har begåtts vid beställningen ber vi dig kontakta oss så snart som möjligt för att rätta till situationen. Om du inte har fått något e-postmeddelande, kontrollera först ditt SPAM-filter i din e-post och kontakta oss sedan.

VAD SKA JAG GÖRA OM STORLEKEN SKILJER SIG FRÅN VAD JAG BESTÄLLDE?

Observera att måttet som visas i storlekstabellen har en tolerans på cirka 1-2 cm. Varje produkt har sin storlekstabell på sidan, och vi använder måttet cm för att mäta produkten. Om de inte passar dig bra kan du returnera artiklarna. (Vänligen kontrollera vår returpolicy)

VAD HÄNDER OM FÄRGEN PÅ EN BESTÄLLD VARA SKILJER SIG LITE FRÅN VAD JAG SÅG PÅ NÄTET?

Våra produkter är fotograferade av kameran, utan att lägga till några filter på bilden. Produktens färgskillnad beror på din telefon eller datorskärm, men om du är missnöjd med din beställning kommer vi gärna att göra en retur eller utbyte.

ÄR DU OSÄKER PÅ STORLEKEN ELLER HAR DU EN FRÅGA OM PASSFORM?

Se vår storleksguide i närheten av storleksalternativen på produktsidan. Om du fortfarande har specifika frågor om ett plaggs passform eller riktlinjer för mätning, vänligen mejla oss för mer hjälp.

NÄR KOMMER JAG ATT FÅ MIN BESTÄLLNING?

De flesta försändelser i Europa levereras inom 7-9 arbetsdagar. Vi förser dig alltid med ett spårningsnummer, så att du kan följa ditt paket i realtid. Om försändelsen tar mycket längre tid än planerat informerar vi dig via e-post.

DEN FÖRVÄNTADE LEVERANSTIDEN HAR PASSERAT, VAR ÄR MIN ORDER?

I de flesta fall levereras beställningar inom den förväntade leveranstiden. Tyvärr kan det ibland uppstå förseningar i leveransen av en beställning. Du kan alltid kontrollera statusen för din beställning via följande länk:

>>Klickahär för att spåra din order<<

Om du inte har fått ditt paket efter 3 dagar från det förväntade leveransdatumet, vänligen kontakta oss så hjälper vi dig.

JAG SAKNAR NÅGRA PRODUKTER I MIN BESTÄLLNING, HUR ÄR DET MÖJLIGT?

Ibland är det möjligt att produkter anländer separat, eftersom vårt team arbetar i olika lager.

Om någon vara saknas i din beställning, vänligen vänta 2-3 dagar innan du kontaktar oss. Förmodligen kommer resten av artiklarna att anlända inom dessa dagar. Om resten av artiklarna inte finns där inom 3-4 dagar, vänligen kontakta oss via e-post.

Vi ber om ursäkt för eventuella olägenheter som detta kan ha orsakat.

HUR HÖGA ÄR FRAKTKOSTNADERNA?

Vi ansvarar för fraktkostnaderna för beställningen.

*Ibland ger vi bort några GRATIS artiklar som en kampanj. Vi debiterar 6,95 € för frakt för att täcka kostnaderna.

JAG ÄR INTE NÖJD MED MIN BESTÄLLNING, KAN JAG RETURNERA DEN?

Ja, om du inte är nöjd kan du returnera beställningen, om den är oskadad och oanvänd. Du har 14 dagar på dig att returnera din beställning (delvis), vilket börjar gälla från det ögonblick då din beställning tas emot.Varor i följande kategorier kan inte returneras eller bytas av hygienskäl: Ringar & Halsband, Strumpor och Mössor.

För mer information om returer och vår returpolicy, vänligen se vår Retur- och bytespolicy.

ÅTERBETALAR NI FRAKTKOSTNADERNA?

Tyvärr återbetalas inte fraktkostnaderna om du väljer att returnera dina varor. För mer information om returer, se denna sida.